Najčastejšie otázky o rýchlych pôžičkách on-line

Koľko si môžem požičať a na ako dlho?

Ponúkame Vám minipôžičky od 50 € do 1500 €. Sami si zvolíte, akú čiastku potrebujete a na ako dlho. Pre nových klientov je maximálna výška pôžičky 500 € a doba splatnosti 31 dní.

Za akých podmienok môžem pôžičku získať?

Pôžičku môže získať každá fyzická osoba staršia ako 18 rokov s trvalým príjmom, ktorá nemá žiadne nevyrovnané dlhy v inej inštitúcii.

Je nutná záruka či ručiteľ?

Nie, nie je potrebné mať záruku ani ručiteľa.

Je možné získať pôžičku, aj keď mi iná inštitúcia úver neschválila?

Áno, je. Pokiaľ nie ste vedený u inej inštitúcie poskytujúcej pôžičky a úvery ako dlžník, neexistuje žiadna prekážka k získaniu pôžičky u nás.

Ako dlho trvá vybavenie pôžičky?

Vybavenie pôžičky nezaberie viac než 15 minút.

Ako sa dozviem, či bol môj úver schválený?

O schválení úveru Vás ihneď informujeme e-mailom a správou na Váš uživateľský účet. Tam Vás budeme tiež informovať o všetkých ďalších prípadných zmenách spojených s Vaším úverom.

Kedy dostanem peniaze?

Pokiaľ máte otvorený účet u niektorej z uvedených bánk: Fio banka, Slovenská sporiteľna, ČSOB, Poštová banka, VÚB a Tatra banka, môžete mať peniaze na Vašom účte okamžite v závislosti na dostupnosti internetového bankovníctva konkrétnej banky. Pokiaľ vlastníte účet v inej banke, môže prevod trvať až 2 dni.

Ako sa môžem do vernostného programu zapojiť?

Do vernostného programu je zaradený každý náš zákazník, ktorý opakovane využíva naše služby a spláca svoje pôžičky včas podľa platných zmluvných podmienok.

Aké výhody mi vernostný program prináša?

Ako náš verný klient máte možnosť získať pôžičku až do výšky 1500 €. Maximálna výška pôžičky sa odvíja od počtu Vašich predchádzajúcich pôžičiek. Ďalej môžete získať nižšie sadzby za poplatky a výhodnejšie podmienky splácania.

Ako sa dozviem, ktorú zákaznícku kartu vlastním?

Po prihlásení na Pôžičkomat.sk uvidíte typ Vašej zákazníckej karty vo svojom uživateľskom účte. Podľa toho, akú zákaznícku kartu vlastníte, budete hneď vedieť, akú maximálnu čiastku si môžete od nás požičať.

Ako mám pôžičku splatiť?

Bezhotovostnou platbou na náš bankový účet. Do platby nezabudnite vpísať variabilný symbol, ktorý Vám náš systém pridelil.

Môžem si predĺžiť dobu splatnosti pôžičky?

Áno. Zažiadať o predĺženie splatnosti môžete kedykoľvek, najneskôr však v deň splatnosti pôžičky, jednoducho prostredníctvom Vášho účtu na www.pozickomat.sk. O predĺženie môžete žiadať aj opakovane.

Čo sa stane, pokiaľ nemôžem pôžičku splatiť do stanoveného termínu?

Pokiaľ nie ste schopný splatiť úver v danom termíne, možno dobu splatenia pôžičky za poplatok predĺžiť. V prípade, že úver nestihnete splatiť do stanoveného termínu a o predĺženie včas nepožiadate, môžete túto možnosť využiť aj neskôr. Sme vždy pripravení Vám poradiť a pomôcť, a preto nás v prípade potreby neváhajte kontaktovať.

Kedy si môžem požiadať o ďalšiu pôžičku?

Ďalšiu žiadosť o úver si môžete podať po tom, čo úplne splatíte svoju predchádzajúcu pôžičku a Vašu platbu zaevidujeme. Viac úverov naraz Vám bohužiaľ poskytnúť nemôžeme.

Aký je poplatok za poskytnutie pôžičky?

Výška poplatku sa vypočítava z celkovej čiastky pôžičky a doby, na ktorú je poskytnutá. Všetky poplatky za poskytnutie konkrétnej pôžičky sa vždy dozviete hneď, tj. v rovnakom momente, kedy si navolíte výšku a splatnosť Vašej pôžičky. Tieto poplatky sú pre Vás konečné a žiadne ďalšie poplatky Vás neprekvapia.

Môže zažiadať o pôžičku aj človek cudzej národnosti?

Áno, o pôžičku môže požiadať aj osoba cudzej národnosti, ktorá získala slovenské občianstvo a má vydaný platný občiansky preukaz.

Kedy a ako si môžem zažiadať o splátkový kalendár?

O splátkový kalendár si môžete zažiadať priamo z Vášho profilu, pokiaľ ste prekročili 31 dní po splatnosti. Prvú splátku je potrebné uhradiť do 2 dní od schválenia kalendára.

Ako sa dozviem, koľko ma stojí predĺženie pôžičky?

Poplatok za predĺženie pôžičky sa líši podľa výšky zjednanej pôžičky a počtu predlžovaných dní. V momente, kedy o predĺženie žiadate, si sami vyberiete počet dní predĺženia priamo z Vášho profilu pomocou pohyblivého pravítka, a na rovnakej obrazovke tiež uvidíte, koľko Vás toto predĺženie stojí. Vaša žiadosť bude schválená až po zaplatení tohto poplatku. Pre bližšie informácie o cenách kliknite tu.

Posielate informácie do registra dlžníkov?

Informácie o úvere sú podľa zákona pravidelne aktualizované v Spoločnom registri bankových informácií (SRBI) a Nebankovom registri klientskych informácií (NRKI).

Kto je spoločnosť De Vries Justitia?

Spoločnosť De Vries Justitia s.r.o. je splnomocnená k vymáhaniu pohľadávok v našom mene a na náš účet. Jedná sa o prípady, kedy klient nie je schopný uhradiť svoj záväzok voči našej spoločnosti ani po opakovaných pokusoch o dohodu z našej strany. Klient poskytuje súhlas so zdieľaním svojich osobných údajov potrebných k vymáhaniu pohľadávky spoločnosťou De Vries Justitia s.r.o. odsúhlasením Zmluvy o poskytnutí spotrebiteľského úveru.

Ako je možné podať reklamáciu?

Možnosť podania reklamácie nájdete na našich webových stránkach v záložke Reklamácie. Tam máte krok po kroku uvedený podrobný postup podania reklamácie, nájdete tam reklamačný poriadok a aj reklamačný formulár, ktorý je potrebné vyplniť a podpísaný zaslať podľa pokynov späť.

Je platba 1 centu povinná? A k čomu slúži?

Platba 1 centu slúži pre overenie identity nového klienta a je tak nevyhnutnou súčasťou k úspešnej žiadosti o pôžičku. Informácie pre platbu 1 centu sú uvedené v registračnom emaily či na Vašom profile. Hneď ako tuto platbu zaevidujeme, budeme Vás obratom telefonický kontaktovať.